Home CPA Networks VIP Response

VIP Response

2.482.482.482.482.482.48 / 5 31 Reviews
Write a Review
Offers:2.67Payout:2.52Tracking:2.57Support:2.33

Affiliate Network Details

Phone: +31 (0) 30 8100 300Email: [email protected]

Number of Offers500+

Commission TypeCPA, CPI, CPL, CPC, CPM

Minimum Payment$100

Payment FrequencyNet-30, Net-15, Weekly

Payment MethodWire, PayPal

Referral CommissionN/A

Tracking SoftwareIn-house proprietary platform

Tracking LinkN/A

Twitter@VIPresponse

FacebookVIPresponse Fan Page

Affiliate Manager Support Email: [email protected] AIM: N/A Phone: +31 (0) 30 8100 300 Skype: N/A

Rating Distribution
5 stars
6
4 stars
0
3 stars
1
2 stars
1
1 star
13
Offers
Payout
Tracking
Support
1 2

Review from


Hazem Amer
Overall 55555
07/19/2019
Thumb up 0 Thumb down 0
Offers:5Payout:5Tracking:5Support:5

Vip is honestly one of the best affiliate networks that I have been working with. Perfect tracking, global offers and most importantly, fastest payments. I am very impressed by the people at Leadbit, supportive affiliate manager and good payout. They know what they are doing.

Reply

Review from


Reyhan Safaktepe
Overall 55555
07/11/2019
Thumb up 1 Thumb down 0
Offers:5Payout:5Tracking:5Support:5

Amazing Affliate network supportive manager payment twice in a week best for newbies join my referral link I will teach you how to promote thank you

Reply

Review from


Robin Roy Krigslund-Hansen
Overall 11111
04/01/2019
Thumb up 1 Thumb down 1
Offers:1Payout:1Tracking:2Support:2

We got seriously scammed by Gijs Liekens and his team at VIP Response, when they sent us almost a month of fake leads to our CBD trial campaigns.

We offered them to compensate our minimum cost, but they rudely refused any compensation, so we are now filing Mr. Gijs Liekens and the VIP Response company for financial fraud in France, Netherlands and Switzerland.

Reply

Review from


Kurt
Overall 11111
01/09/2019
Thumb up 1 Thumb down 1
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:1

We’ve had an absolutely aweful experience with this lot. Prepaid them for leads, which we ended up deciding not to go forward with. Requested refund, and after being led from pillar to post by Adinda and Ian (who is extremely rude), eventually they offered us a repayment programme, which we refused. So then they just didn’t pay us back at all. A few more months go by, and after threatening legal action, they eventually start on making some payments. But after 3 weeks, stopped paying again. Zero communication as to why they stopped. They don’t bother replying to most emails. No initiative, no attempt at trying to maintain a healthy relationship with their paying customers.

We have commenced legal action to retrieve the balance due, which is a waste of everyone’s time and money.

Reply

Review from


Ricky
Overall 11111
11/22/2018
Thumb up 7 Thumb down 1
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:3

They were a scam in 2016 when I had Nadia as publisher and I they’re a scam now.
Many of the trackers doesn’t convert on sale, and I don’t think you should believe the positive comments from 2018 as I did.

The only thing that’s better now is the stoned happy support(my manager) Nick Sangers and Samuel Stellingwerf. Haha it’s funny but I like them, I don’t think they know that they are working for a scam company.

Why you shouldn’t even try
– All good reviews here are after eachother with a range of 1-2 months?
– If you have an account you can see that 95% of the campaings has 0,00 in ecpc which means that none earned any money with those offers

– Someone created a website to sue them

– On the homepage they show us “Companies we’ve (they had) worked with” not any company that they are working with?

– Minimum payout is changed to 1.000 euro? Is i’t really worth the risk to earn 1.000 euro before you know if you will get paid or not?

stay safe

Reply

Review from


Gil Ariel
Overall 11111
05/24/2018
Thumb up 5 Thumb down 1
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:1

Beware of this publisher. we have signed an IO with them on May 2017 and prepaid them the $4150 for traffic in specific GEOs. They never delivered the traffic nor refunded the money. I have been chasing them since then (Gijs, Ian, Adinda) with no success. i am taking legal actions and anyone interested is welcome to contact me.

Reply

Gil Ariel Reply:

I just got paid. All is good.

Reply

Gil Ariel Reply:

Hi, they have paid me finally in full. kindly erase this blog post.

Thanks

Gil

Reply

Review from


Ngo Quang Huy
Overall 55555
05/18/2018
Thumb up 2 Thumb down 3
Offers:5Payout:5Tracking:5Support:5

I work with vipresponse, They make me amazing , Exclusive offers, High payout, Early payment,Great support. That is too enough!

Reply

Review from


Mary
Overall 55555
05/18/2018
Thumb up 1 Thumb down 6
Offers:5Payout:5Tracking:5Support:5

Great and reliable network with good-performing campaigns, they always pay on time if your traffic is of high quality. My AM Nick is a great and supportive guy, he alway helps me with every detail I ask him about, thank you! I like this network. 🙂

Reply

Review from


Remco
Overall 55555
04/10/2018
Thumb up 2 Thumb down 6
Offers:5Payout:5Tracking:5Support:5

I got scared after i saw the negative reviews on this website, I didnt had a look in my stats for long time, but figured out I had also an open balance since 2016 and 2017. I emailed them and they said they had some issues last year but now all is resolved and the paid me directly the next day 🙂

Reply

Review from


ML
Overall 11111
11/16/2017
Thumb up 1 Thumb down 3
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:1

Awful affiliate network. If you’re lucky enough to get paid it will be long after you should’ve been. Looks like most people just dont get paid at all though.

Reply

Review from


TB
Overall 11111
11/07/2017
Thumb up 5 Thumb down 2
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:1

Do Not Work with them. The company seems to be in financial trouble as payments have gotten worse until the point of not paying invoices from April 2017. My partners and I have over 5000 USD in pending invoices since April.

We heard their bank accounts are frozen so it’s possible that they are already in some sort of lawsuit.

In any case their attitude is totally unprofessional and disrespectful, about the time of their affiliates and the time of their staff. It’s much better for everyone to tell things straight and not make all of us lose time with bs.

This sector is small, what you give is what you will receive, in terms of attitude and professionalism.

Reply

Review from


JH
Overall 11111
10/25/2017
Thumb up 1 Thumb down 2
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:1

*WARNING* Avoid this company – they do not pay their invoices.

We have had over £1600 approved by them many months ago, buy no payment has been made and support requests are simply ignored. We are currently pursuing debt collection/legal action.

Avoid – they are not trustworthy.

Reply

Duarte Reply:

Did you proceed with debt collection/legal action?

Reply

Review from


Class Action Lawsuit
Overall 11111
10/22/2017
Thumb up 1 Thumb down 2
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:1

Like these other reviews, there are other affiliates that are owed thousands of dollars in non-payments from VIP Response. Promises have been made and payments are not forthcoming.

We are forming a group of affiliates who are still owed money and have not been paid by VIP Response, so that we can file a Class Action and collect the owed money for all affected affiliates.

Please visit the website http://www.vipresponseclassactionlawsuit.com to contact us with your story and amount you are owed.

Reply

Review from


Luke
Overall 11111
10/03/2017
Thumb up 1 Thumb down 2
Offers:2Payout:1Tracking:1Support:1

DO NOT WORK WITH THESE GUYS

If you are looking to work with a network and expect to get paid then stay away from VIP Response.

Reply

Review from


Vivan Collins
Overall 33333
08/31/2017
Thumb up 0 Thumb down 2
Offers:3Payout:3Tracking:4Support:2

We received our pending payments. The last invoice was corrected downwards but still they paid us.
Hope they have managed to resolve the liquidity issues and will start paying regularly as they did the previous years!

Reply

Tan Tran Reply:

You are lucky to be paid. And I had to wait a long time. I sent a lot of messages to the managers and director (Matthijs Stuurman) but he just told me “let him check it out and pay me soon”, that’s just the wrong promise. Mistakes and payments have never been made.

Reply

Review from


Vivian Collins
Overall 22222
08/03/2017
Thumb up 0 Thumb down 2
Offers:3Payout:3Tracking:4Support:1

They actually paid for Jan, but we still have a pending payment for March.
Hope they really intend to honor their obligations.

Reply

Review from


Vitalii
Overall 11111
07/18/2017
Thumb up 5 Thumb down 2
Offers:1Payout:1Tracking:1Support:1

They guys never paid $13,500+. It was simple, even no complex story about how did they do that. I proposed them my adult traffic. I explained them what is traffic source, how is it generated and how much I have. They agreed. They created private offer for me, because my scale is big. I sent them traffic during 3 months. They encouraged me to send more. They said that they will pay soon. And they never did. They don’t answer me last month. I attach screenshot of my VIP Response dashboard to proof it.

Don’t work with these people if you don’t want to repeat my story.

Reply

JG Reply:

Have you received it yet?

My invoices are couple weeks overdue and don’t get a reply anymore…

Reply

Vitalii Reply:

No, I didn’t receive money. They are simply scammers. I doubt they will send money without police.

Reply

Review from


Vivian Collins
Overall 11111
06/26/2017
Thumb up 6 Thumb down 0
Offers:4Payout:4Tracking:3Support:1

We have confirmed earnings for Jan and March and no payment so far. Emailed and called the AMs and other company reps many times. In the rare case we got a reply, it was a false promise for a payment that never materialized.

Reply

Review from


Performance Bay AM Support
Overall 11111
09/08/2016
Thumb up 7 Thumb down 0
Offers:4Payout:2Tracking:1Support:1

No payment; no validation of stats – over 70 days after end of billing. No replies from any of the AMs /BizDev. No feedback – no Skype replies either.
Good offers- terrible support and most likely: leads fraud + shaving.
Avoid.

Reply

VIP Response Reply:

Hi PB, sorry to hear that the communication was not good enough from your point of view. I don’t know if you still can recall, but we told you guys the following several times: 
1. We have a threshold of €100 and your 2 invoices combined were not above €100,- (btw the threshold is €1000 nowadays).
2. The Viabuy campaign that you tried has got an approval period of 2 months which you can read in the campaign description. This is later on also explained on Skype.
3. Shaving is the last thing that we do, we have an own built platform so it’s quite impossible.

Reply

flagadsmedia Reply:

hey!
why today i have not recevied payment.
Total inoives : 2594.58 €
Reference
+,22201703119714
+, 22201611117261
+, 22201612117976
+, 22201702119054
+, 22201702118634
Thanks so much

Reply

Review from


Amit
Overall 55555
07/28/2016
Thumb up 4 Thumb down 1
Offers:5Payout:5Tracking:5Support:5

i Got my Payment Approx 2k Last Night and i just make Sure you will and pleas
keep run the system i recommend that for you
pleas Get and Account With My reference For Fast Approval

http://goo.gl/aWHvPh

Reply

Simon Reply:

please show me the proof of payment screenshot.

Reply

joselmo Reply:

Hello you skyepe ?
my skype: joselmo nemo

Reply

1 2
*Overall:
Click to rate
*Offers:
*Payout:
*Tracking:
*Support:

Upload your payment screenshot!

GlobalFastAds
Navigation
Industry Friends
Upcoming Events
Copyright © 2010-2019 Affpaying.com All rights reserved.